سامانه همکاری کمیته امداد با گروه های جهادی | ستاد جهادگران کارآفرین

سامانه همکاری کمیته امداد با گروه های جهادی

  با عنایت به سیاست راهبردی کمیته امداد امام خمینی (ره) مبنی بر رفع محرومیت و خدمت به محرومین، تمامی پروژه‏ها یا طرح ها می بایست در مناطق محروم و به منظور بهره برداری اقشار محروم و کم بضاعت و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، تعریف شود.

  • محورهای همکاری عبارتند از: حمایتی، عمرانی و زیربنایی، فرهنگی و تربیتی، معیشتی، درمان و سلامت، اشتغال و خودکفایی. که در هر محور فعالیت های قابل واگذاری به تشکل های جهادی در ادامه خواهد آمد.
  • علاوه بر محورهای ذکر شده، طرح های جدید و نوآورانه در صورت تأیید دبیرخانه هماهنگی تشکل های جهادی، مورد حمایت قرار خواهد گرفت. 
  •    در خصوص طرح های قابل همکاری، یک نفر به عنوان نماینده از معاونت مربوطه یا استان محل اجرای طرح به عنوان ناظر انتخاب می شود

در صورتی که تمایل دارید از خدمات کمیته امداد امام خمینی به گروه های جهادی بهره مند شوید وارد سایت زیر شوید و پس از ثبت نام و ثبت گروه جهادی خود، درخواست خود را اعلام نمایید.

ثبت نام

نمایش بیشتر

‫3 نظرها

  1. سلام وقت بخیر . ساکن تهرانم قصد مهاجرت و راه اندازی کارگاه صنایع تبدیلی مجصولات کشاورزی و باغی بصورت ارگانیک و قانونی در یکی از شهرستانهای کوچک استان اصفهان را دارم . راه اندازی کامل و فعالیت این کارگاه با اشتغال مستقیم 10 نفر بیش از یک میلیارد تومان نیاز دارد. براساس قیمت روز مواد اولیه محاسبات مالی دقیقی در این خصوص انجام داده ام ( سرمایه مالی ماهیانه حداقل 400 میلیون در ماه می باشد) که براساس پیش بینی انجام شده با یک دوره تنفس حداقل شش ماهه می توان کارگاه موردنظر را به سوددهی رسانید .در صورت امکان راهنمایی بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا