راه اندازی کارگاه تولید ماسک و لباس محافظ پرستاران و پزشکان (گان) | ستاد جهادگران کارآفرین

راه اندازی کارگاه تولید ماسک و لباس محافظ پرستاران و پزشکان (گان)

راه اندازی کارگاه تولید ماسک و گان های یکبار مصرف بیمارستانی با ظرفیت تولید روزانه 20 هزار ماسک و 700 دست لباس محافظتی (گان) برای پرستاران و پزشکان

پس از شیوع بیماری کرونا و مشاهده کمبود ماسک و مواد شوینده در سطح بازار به فکر اقدامی در این زمینه افتادیم. بعد از بررسی نحوه تولید ماسک ، البسه بهداشتی و مواد شوینده تصمیم به راه اندازی خط تولید ماسک و روپوش بهداشتی یکبار مصرف برای جهادگران سلامت (پزشکان و پرستاران) گرفته شد تا ما نیز در حد وسع خود اقدامی برای مبارزه با بیماری جهانی کرونا انجام داده باشیم. به همین منظور جهادگران کارآفرین ستاد جهاد کارآفرینی استان کرمانشاه با انجام هماهنگی ها ما بین ادارات مختلف متولی امر ، زمینه احداث کارگاه تولیدی ماسک و البسه بهداشتی (گان) را فراهم نمودند. در نتیجه با پیگیری جهادگران ستاد جهادکارآفرینی و به همت پرسنل خدوم ادارات کمیته امداد امام خمینی (ره) ، سازمان فنی حرفه ای ، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان کرمانشاه ، کارگاه تولید ماسک چند لایه و البسه بهداشتی (گان) با ظرفیت تولید روزانه 20 هزار عدد ماسک و 700 دست لباس گان در استان کرمانشاه راه اندازی گردید.

طبق هماهنگی های صورت گرفته مکان این کارگاه توسط سازمان فنی حرفه ای تامین گردید. همچنین اداره کل کمیته امداد استان تامین نیروی کار مورد نیاز را برعهده گرفت. دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت معدن تجارت نیز بر نحوه تولید و تسریع روند اعطای کسب مجوز های لازم نظارت داشته و همچنین تامین برخی از مواد اولیه مورد نیاز به منظور تولید ماسک و گان را بر عهده گرفتند. به واسطه ی راه اندازی این واحد تولیدی بیش از 30 نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مشغول به کار شدند.

این کارگاه در روز جمعه مورخه 1399/01/15 به صورت رسمی با حضور مسئولان ادارات فوق و همچنین جناب دکتر حاتمی معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه افتتاح گردید.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا