اطلاعیه: راه اندازی سایت فروش اینترنتی محصولات | ستاد جهادگران کارآفرین

اطلاعیه: راه اندازی سایت فروش اینترنتی محصولات

اطلاعیه: راه اندازی سایت فروش اینترنتی محصولات

جهادگران کارآفرین ستاد جهاد کارآفرینی استان کرمانشاه ، به منظور تسهیل امر بازاریابی و فروش راحت تر محصولات تولیدی توسط مددجویان که در اکثر مواقع از کیفیتی مناسب برخوردار بوده ، اما به دلیل عدم بازاریابی مناسب با مشکل فروش مواجه می شوند و همچنین در راستای حمایت از کالای ایرانی ، تصمیم گرفته اند ، که سامانه ی فروش اینترنتی محصولات مددجویان و بیش از 1000 شرکت و کارگاه تولیدی خصوصی که از افراد بی بضاعت استان کرمانشاه حمایت های مادی و معنوی را انجام می دهند ، راه اندازی نمایند.

لازم به ذکر است که فاز اول این سامانه  به منظور بازاریابی و فروش محصولات در داخل کشور به زبان فارسی است. پس از راه اندازی فاز اول و دریافت بازخورد ها ، به منظور بازاریابی بین المللی با تمرکز بر کشور های همسایه و فرا منطقه ای مشترک المنافع ، فاز دوم توسعه سامانه به زبان های عربی ، کوردی ، انگلیسی و روسی خواهد بود.

در همین راستا از تمامی علاقه مندان به همکاری در این طرح دعوت به عمل می آوریم که درخواست همکاری خود را از طریق پست الکترونیک به نشانی الکترونیک sjkarafarini@gmail.com ارسال نمایند.
کارشناسان ما پس از بررسی درخواست ها و ظرف مدت حداکثر 7 روز کاری با شما تماس خواهند گرفت.

توجه: لطفا درخواست های خود را با عنوان سامانه فروش برای آدرس الکترونیک فوق ارسال نمایید.( از بررسی پیام های با عناوین دیگر معذوریم. )

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا